Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine top-nega.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina top-nega.si  je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Atila d.o.o., Ješetova 5, 1230 Domžale v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine top-nega.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila
V spletni trgovini top-nega.si  ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– Plačilo po povzetju
– Plačilo preko predračuna

Lastni prevzem
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: atiladoo@siol.net. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer do 8 dni od naročila.

V izrednih razmerah ( prekomerni obseg naročil, dopusti, izdelek brez zaloge… )

ponudnik obvesti kupca o datumu dobavljivosti izdelka

Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za podjetje Atila d.o.o. Domžale opravlja Pošta Slovenije oz. drug pogodbeni dostavljalec .

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani top-nega.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Obvestilo:

Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Pomembna sta raznolika in uravnotežena prehrana ter zdrav način življenja.
Izdelek odsvetujemo nosečnicam in doječim materam ter osebam, ki imajo žolčne kamne ali zaporo žolčevodov.
Če ste preobčutljivi ali alergični na katero od sestavin tega izdelka, se pred uporabo posvetujte s svojim zdravnikom.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@top-nega.si ali po klasični pošti na naslov:
Atila d.o.o. Ješetova 5, 1230 Domžale.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Zaobljuba o varovanju vaših osebnih podatkov

Naše podjete Atila D.o.o. se 100% zavzema za vašo zasebnost in varovanje vaših
podatkov. Tudi sami z našimi zaposlenimi smo stranke na drugih spletnih trgovinah
in vemo kako pomembna je zasebnost. Zaobljubljamo se da bomo vase osebne
podatke varovali in jih uporabljali samo za namene izboljšanja vase izkušnje
spletnega nakupovanja. Za kakršna koli vprašanja smo vam na voljo na našem e-
mailu ali telefonski številki.

Za kaj uporabljamo vaše osebne podatke (npr. Tel.št., e-mail)
 Podpora pri svetovanju o uporabi izdelkov
 Komunikacija
 Izboljšanje ponudbe izdelkov v naši spletni trgovini
 Dostava paketov

Kako dolgo hranimo vaše podatke?
Vaše osebne podatke bomo hranili dokler ste naša stranka, to pomeni da ste pri
nas naročali, ali nam zaupali vaše podatke preko registracije. Hranili jih bomo
dokler nasne obvestite da bi želeli drugače. Če ne želite več biti v naši bazi strank
nas obvestite prek elektronske pošte in izbrisali bomo vse vaše osebne podatke.

Obdelava vaših osebnih podatkov
Katere podatke zbiramo:
1. Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika iz katerega ste
naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas
klikov na povezave v sporočilih.
2. Kakšen je namen zbiranja: Podatke zbiramo z namenom marketinga in pošiljanja
novic. Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen ugotavljanja vaše
aktivnosti.
3. Koliko časa bomo podatke zadrževali: Vaše podatke bomo hranili dokler ne boste
zahtevali izbrisa.

4. Kje lahko prekličete soglasja in zahtevate izbris, izpis ali spremembo: To lahko
naredite tako, da nam pišete na naš email naslov.

5. S kom bomo vaše osebne podatke delili: Vaši osebni podatki v nobenem primeru ne
bodo predani nepooblaščenim osebam.
6.V kolikor se z našo politiko o obdelavi vaših osebnih podatkov strinjate nam pošljite e-
mail in v zadevo napišite “Strinjam se” oz. privolite v sodelovanje na naši spletni strani.

 

NAD 20€ NAKUPA VAM PODARIMO BREZPLAČNO POŠTNINO / NAD 30€ NAKUPA PA PREJEMETE DARILO! Opusti