fbpx

POGOJI POSLOVANJA

Domov / POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne strani top-nega.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna stran top-nega.si  je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji mest na delavnicah ličenja uporabniku. Upravlja jo podjetje Tiala d.o.o., Ješetova 5, 1230 Domžale v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine top-nega.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Obvestilo:

Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Pomembna sta raznolika in uravnotežena prehrana ter zdrav način življenja.
Izdelek odsvetujemo nosečnicam in doječim materam ter osebam, ki imajo žolčne kamne ali zaporo žolčevodov.
Če ste preobčutljivi ali alergični na katero od sestavin tega izdelka, se pred uporabo posvetujte s svojim zdravnikom.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Načini plačila
V spletni trgovini top-nega.si  ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– Plačilo preko predračuna (ko prejmemo plačilo odpošljemo paket)

TIALA D.O.O.

JEŠETOVA ULICA 5

1230 DOMŽALE

SI61798592

IBAN: SI 6100 0002 0154 231

Rok plačila

Pri delavnicah ličenja in masterclassih ima stranka 3 dni časa, da poravna svoje obveznosti. Po 3 dneh se rok plačila izjemoma izvrši po dogovoru. V kolikor plačila ne prejmemo si pridružujemo pravico da prijavo razveljavimo.

S prijavo na delavnico ličenja se strinjate z našimi splošnimi pogoji. V kolikor se delavnice ličenja ne morete udeležiti, denar ne bo povrnjen. Lahko pa se namesto vas delavnice ličenja udeleži druga oseba.

Fotografije posnete na delavnicah ličenja bodo javno objavljene in na delavnici ličenja bo vsaka udeleženka o tem obveščena. V kolikor ne želite, da so fotografije na katerih ste objavljene nas pisno obvestite (delavnicelicenja@top-nega.si)

Odpoved udeležbe na delavnici ličenja
V kolikor se delavnice ličenja ne morete udeležiti, denar ne bo povrnjen. Lahko pa se namesto vas delavnice ličenja udeleži druga oseba.

Razpoložljivi termini delavnic ličenja 

Termini in lokacije so jasno napisane na spletni strani. Nove prijave se sprejemajo vse do zapolnitve mest.

Odpoved delavnice ličenja

Pridružujemo si pravice do odpovedi delavnice ličenja v primeru bolezni ali nepredvidljivih okoliščin. V primeru, da je delavnica ličenja odpovedana, se prijavljenim vrne denar takoj naslednji delovni dan.

Plačilo delavnice ličenja

Prijavljena mora za delavnico ličenja plačati najkasneje v treh delovnih dneh. V kolikor ne, si pridružujemo pravico da njeno prijavo razveljavimo in sprostimo mesto drugim.

Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo je oddano takoj ko prejmemo neposredno bančno transakcijo. Nakup ob povzetju ni mogoč.  Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi (ko prejmemo bančno transakcijo), odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči (e-naslov: stiftar.sasa@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:

o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Prejet artikel mora vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Obrazec za odstop potrošnika od pogodbe ODSTOP OD POGODBE

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

 

 

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer do 8 dni od naročila.

V izrednih razmerah ( prekomerni obseg naročil, dopusti, izdelek brez zaloge… ) ponudnik obvesti kupca o datumu dobavljivosti izdelka

Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za podjetje Tiala d.o.o. Domžale opravlja DPD oz. drug pogodbeni dostavljalec. Stroški dostave so 2.80EUR.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani top-nega.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Kupec se obrne na mail stiftar.sasa@gmail.com

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Naše podjete Tiala D.o.o. se 100% zavzema za vašo zasebnost in varovanje vaših
podatkov. Tudi sami z našimi zaposlenimi smo stranke na drugih spletnih trgovinah
in vemo kako pomembna je zasebnost. Zaobljubljamo se da bomo vase osebne
podatke varovali in jih uporabljali samo za namene izboljšanja vase izkušnje
spletnega nakupovanja. Za kakršna koli vprašanja smo vam na voljo na našem e-
mailu ali telefonski številki.

Za kaj uporabljamo vaše osebne podatke (npr. Tel.št., e-mail)
 Podpora pri svetovanju o uporabi izdelkov
 Komunikacija
 Izboljšanje ponudbe izdelkov v naši spletni trgovini
 Dostava paketov

Kako dolgo hranimo vaše podatke?
Vaše osebne podatke bomo hranili dokler ste naša stranka, to pomeni da ste pri
nas naročali, ali nam zaupali vaše podatke preko registracije. Hranili jih bomo
dokler nasne obvestite da bi želeli drugače. Če ne želite več biti v naši bazi strank
nas obvestite prek elektronske pošte in izbrisali bomo vse vaše osebne podatke.

Obdelava vaših osebnih podatkov
Katere podatke zbiramo:
1. Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika iz katerega ste
naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas
klikov na povezave v sporočilih.
2. Kakšen je namen zbiranja: Podatke zbiramo z namenom marketinga in pošiljanja
novic. Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen ugotavljanja vaše
aktivnosti.
3. Koliko časa bomo podatke zadrževali: Vaše podatke bomo hranili dokler ne boste
zahtevali izbrisa.

4. Kje lahko prekličete soglasja in zahtevate izbris, izpis ali spremembo: To lahko
naredite tako, da nam pišete na naš email naslov.

5. S kom bomo vaše osebne podatke delili: Vaši osebni podatki v nobenem primeru ne
bodo predani nepooblaščenim osebam.
6.V kolikor se z našo politiko o obdelavi vaših osebnih podatkov strinjate nam pošljite e-
mail in v zadevo napišite “Strinjam se” oz. privolite v sodelovanje na naši spletni strani.

7.V kolikor se z našo politiko o obdelavi vaših osebnih podatkov ne strinjate nam pošljite e-
mail in v zadevo napišite “Ne strinjam se” oz. privolite v sodelovanje na naši spletni strani.